نیومدنم اینجا....
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
جمعه 10 مرداد 1393برچسب:, :: 14:15 ::  نويسنده : تارا

سلام.....

چندروزه که  زخم بسترم انقد اذیتم میکنه که نمیتونم راحت راه برم....راحت دراز بکشم....راحت بخوابم....راحت بنشینم.....یا حتی راحت بشینم پای لپ تاپم....

برا همین خیلی وقته که نتونستم چیز خاصی بنویسم....حتی نتونستم چند ورقه کتاب بخونم....

کاش خون دماغ وخونریزی از پام خوب بشه....کپسول سوتنت ام رو دیگه نمیخورم...تا مگه کمبود پلاکتام بهتر بشه.

جمعه که5واحد پلاکت خوردم و چهارشنبه 7واحد....



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت12:17---14 مرداد 1393
سلام تارا جان

امیدوارم که زودتر زود شی من همیشه به یادت هستم و دعات میکنم.دوستت دارم
پاسخ:سلام میناجان...ان شاءا... مرسی...


Negin
ساعت17:32---13 مرداد 1393
سلام ایشالله که بهتر بشی ... همیشه با یادتم دعا گوتیم عزیز دلم
پاسخ:سلام مرسی ان شاءا...


شهرزاد
ساعت11:17---13 مرداد 1393
ان شاالله بهتر میشی...
پاسخ:مرسی...ان شاءا...


باران
ساعت17:53---12 مرداد 1393
سلام تارا جان.
ایشالله که زودتر خوب بشی عزیزم.
من همیشه دعاگوت هستم...هر چند اگر قابل باشم...
پاسخ:سلام خانوم....متشکرم....دعاهاتون برام خیلی ارزشمنده....


بهار
ساعت15:47---12 مرداد 1393
سلام
همیشه به یادتم
دعات میکنم
پاسخ:سلام علیکم مرسی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان